- Nieruchomości woj. Śląskie
Działka inwestycyjna
- Pokoje-
- Łazienki-
- Powierzchnia 750m2
- Rodzaj Działka inwestycyjna
- Cena 4 100 PLN
- MiastoBuczkowice
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
OGŁOSZENIE
Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej
Marii Gluza, ogłasza przetarg pisemny, nieograniczony na sprzedaż z wolnej ręki, za cenę nie
niższą niż 20% ceny oszacowania, która to cena oszacowania wynosi 20.500,00 zł: - udziału 3/6 w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej
w Buczkowicach dla której prowadzona jest księga wieczysta numer BB1B/00001345/4,
w postaci działek ewidencyjnych nr 84/13, 84/14 i 84/21 o łącznej powierzchni 750 m2.
Szczegółowy operat szacunkowy znajduje się w biurze syndyka oraz jest dostępny na stronie
internetowej kancelarii Adres www ukryty (zakładka: wyprzedaż majątku). Bliższe
informacje dotyczące nieruchomości można uzyskać po wysłaniu zapytania e-mail na adres:
Adres email ukryty.
Cena wywoławcza (minimalna) jest równa 20% ceny oszacowania udziału stanowiącego
własność upadłego i wynosi 4.100,00 zł.
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
a) Złożenie pisemnej oferty w zapieczętowanej kopercie z napisem: „PRZETARG –
MARIA GLUZA) – NIE OTWIERAĆ” w biurze syndyka w Bielsku-Białej, przy ul.
Dworkowej 8/2, w terminie do dnia 15 listopada 2024 r., do godziny 15:00.
W przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem decyduje data wpływu przesyłki
do kancelarii syndyka.
b) Wpłacenie wadium w wysokości 800,00 zł, na rachunek bankowy masy upadłości,
tj. Bogumił Bertoldi, numer:XXXXX823(wskazując w
tytule wpłaty: Maria Gluza - wadium, przetarg 15.11.2024 r.).
Oferta zakupu musi zawierać:
a) Imię i nazwisko, numer PESEL, dokładny adres oraz numer telefonu i adres e-mail -
w przypadku osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, a w
przypadku innego rodzaju podmiotu: nazwę firmy, dokładny adres, numer telefonu
osoby uprawnionej do reprezentacji, numer NIP / KRS.
b) Oznaczenie przedmiotu przetargu, którego dotyczy oferta;
c) Oferowaną cenę wyrażoną kwotowo netto w walucie polskiej;
d) Sposób i termin zapłaty ceny, przy czym termin ten nie może być późniejszy niż
wskazany w pkt 10, tj. 3 (trzy) dni przed dniem zawarcia umowy sprzedaży;
e) Oświadczenie czy cena nabycia zostanie pokryta ze środków własnych czy też
zewnętrznego finansowania (np. kredyt);
Załączone potwierdzenie wpłaty wadium oraz wskazanie rachunku bankowego, na
które ma być zwrócone wadium w razie nie przyjęcia oferty;
g) Pisemną deklarację o pokryciu przez oferenta kosztów notarialnej umowy
sprzedaży;
h) Pisemne oświadczenie, że oferent akceptuje warunki przetargu oraz zapoznał się
ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu i nie wnosi do niego
zastrzeżeń oraz, że wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i
prawne.
Promesę zezwolenia MSWiA dla oferentów będących osobami zagranicznymi,
które mają obowiązek uzyskania zezwolenia.
3. Oferta oraz wszystkie zobowiązania i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentacji oferenta uwidocznione w aktualnym odpisie KRS lub
innym właściwym rejestrze.
4. Przetarg nie dojdzie do skutku w razie nie złożenia oferty spełniającej warunków
określonych ogłoszeniem. Natomiast złożona oferta spełniająca wymienione warunki
wiąże oferenta do zakończenia procesu przetargowego, nie krócej niż przez 6 (sześć)
miesięcy.
5. Wadium uiszczone przez oferenta, którego oferta została wybrana i zatwierdzona przez
syndyka będzie zaliczone na poczet ceny nabycia. Od wpłaconego wadium nie będą
naliczane odsetki.
6. Jeżeli uczestnik przetargu lub aukcji, mimo wyboru oferty, będzie uchylał się od
zawarcia umowy lub wstrzymywał się z zapłatą pozostałej zaoferowanej części ceny,
uiszczone wadium przepada na rzecz masy upadłości.
7. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub zmiany jego warunków przed
rozpoczęciem.
8. Z przedmiotem przetargu można się zapoznać po uprzednim telefonicznym
uzgodnieniu terminu oględzin.
9. Z zastrzeżeniem uprawnień Sędziego-Komisarza, w przypadku gdy wpłynęły co
najmniej 2 (dwie) ważne oferty, a różnica pomiędzy zaoferowanymi kwotami zawartymi
w ofertach nie przekracza 10% ceny wywoławczej, syndyk zastrzega sobie prawo
swobodnego wyboru oferty, w tym możliwość przeprowadzenia aukcji ustnej w terminie
i miejscu wskazanym przez syndyka w pisemnym zawiadomieniu skierowanym do
oferentów, którzy złożyli ważne pisemne oferty lub prowadzenia dodatkowych
negocjacji z oferentami, którzy złożyli ważne pisemne oferty, w celu uzyskania
najkorzystniejszego dla masy upadłości rozstrzygnięcia jak również prawo wycofania
przedmiotu z przetargu, prawo odstąpienia od sprzedaży w każdym czasie oraz prawo
unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
10. Cena nabycia musi zostać uiszczona w całości najpóźniej na 3 (trzy) dni przed dniem
zawarcia umowy sprzedaży, przy czym zapłatę uznaje się za dokonaną w dacie
uznania rachunku bankowego masy upadłości.
11. Niedopuszczalne jest potrącenie wierzytelności przysługujących kupującemu w
stosunku do upadłego z ceną nabycia.
12. Wszelkie koszty związane z przeniesieniem własności, w tym opłaty notarialne, opłaty
związane z wpisami w księgach wieczystych, podatki i inne ponosi nabywca.
13. Otwarcie ofert i wybór oferenta nastąpi w terminie do 7 (siedmiu) dni od daty upływu
terminu do składania ofert w biurze syndyka.
14. Wyboru oferty dokonuje swobodnie syndyk mając na względzie w szczególności
kryterium uzyskania możliwie najwyższej ceny oraz sposobu zapłaty (preferowana
forma zapłaty ceny – środki własne w drodze przelewu na rachunek bankowy masy
upadłości).
15. Syndyk zawiadomi oferenta, którego oferta została wybrana o terminie zawarcia
umowy kupna-sprzedaży oraz wybranej przez syndyka kancelarii notarialnej,
w której umowa zostanie sporządzona. Zastrzega się termin czterech miesięcy do
zawarcia umowy, liczony od momentu wyboru oferenta.
16. Sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży
egzekucyjnej
konsekwencjami
Prawo upadłościowe.
przewidzianymi
w art. 313 ustawy
17. Sprzedaż zwolniona jest z podatku od towarów i usług (VAT).
18. Wszelkie rozstrzygnięcia syndyka są ostateczne i nie mogą podlegać zaskarżeniu z
wyjątkiem sytuacji przewidzianych w odpowiednich przepisach prawa, w tym w
szczególności w drodze skargi na syndyka opisanej w art. 49112a ustawy Prawo
upadłościowe, która powinna zostać wniesiona do Sądu upadłościowego (Sąd
Rejonowy w Bielsku-Białej Wydział VI Gospodarczy, ul. Bogusławskiego 24, 43-300
Bielsko-Biała), za pośrednictwem syndyka, w terminie 7 (siedmiu) dni od dokonania lub
zaniechania przez syndyka określonej czynności.
19. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami mają zastosowanie przepisy
prawa upadłościowego oraz Kodeksu Cywilnego.
20. Operat szacunkowy nieruchomości znajduje się do wglądu na stronie internetowej
kancelarii (Adres www ukrytyż majątku) oraz w biurze syndyka, po uprzednim
uzgodnieniu terminu. Biuro syndyka znajduje się w Bielsku-Białej, natomiast kontakt
telefoniczny możliwy jest pod numerami: 33/ 8 110 777 lubXXXXX706oraz e-mail:
Adres email ukryty.
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15464980
- Data publikacji: 21 listopada 2024 03:21 (7 godzin temu)
Mapa
Śląskie, Buczkowice ,
Działka inwestycyjna na sprzedaż - Buczkowice
nieruchomosci-slaskie-24.pl / 15464980
4 100 PLN
5 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 750m2
Opis - Działka Inwestycyjna
OGŁOSZENIE
Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej
Marii Gluza, ogłasza przetarg pisemny, nieograniczony na sprzedaż z wolnej ręki, za cenę nie
niższą niż 20% ceny oszacowania, która to cena oszacowania wynosi 20.500,00 zł: - udziału 3/6 w prawie własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej
w Buczkowicach dla której prowadzona jest księga wieczysta numer BB1B/00001345/4,
w postaci działek ewidencyjnych nr 84/13, 84/14 i 84/21 o łącznej powierzchni 750 m2.
Szczegółowy operat szacunkowy znajduje się w biurze syndyka oraz jest dostępny na stronie
internetowej kancelarii www.kancelariabertoldi.pl (zakładka: wyprzedaż majątku). Bliższe
informacje dotyczące nieruchomości można uzyskać po wysłaniu zapytania e-mail na adres:
[email protected].
Cena wywoławcza (minimalna) jest równa 20% ceny oszacowania udziału stanowiącego
własność upadłego i wynosi 4.100,00 zł.
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
a) Złożenie pisemnej oferty w zapieczętowanej kopercie z napisem: „PRZETARG –
MARIA GLUZA) – NIE OTWIERAĆ” w biurze syndyka w Bielsku-Białej, przy ul.
Dworkowej 8/2, w terminie do dnia 15 listopada 2024 r., do godziny 15:00.
W przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem decyduje data wpływu przesyłki
do kancelarii syndyka.
b) Wpłacenie wadium w wysokości 800,00 zł, na rachunek bankowy masy upadłości,
tj. Bogumił Bertoldi, numer: 23 1090 1740 0000 0001 4650 4823 (wskazując w
tytule wpłaty: Maria Gluza - wadium, przetarg 15.11.2024 r.).
Oferta zakupu musi zawierać:
a) Imię i nazwisko, numer PESEL, dokładny adres oraz numer telefonu i adres e-mail -
w przypadku osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, a w
przypadku innego rodzaju podmiotu: nazwę firmy, dokładny adres, numer telefonu
osoby uprawnionej do reprezentacji, numer NIP / KRS.
b) Oznaczenie przedmiotu przetargu, którego dotyczy oferta;
c) Oferowaną cenę wyrażoną kwotowo netto w walucie polskiej;
d) Sposób i termin zapłaty ceny, przy czym termin ten nie może być późniejszy niż
wskazany w pkt 10, tj. 3 (trzy) dni przed dniem zawarcia umowy sprzedaży;
e) Oświadczenie czy cena nabycia zostanie pokryta ze środków własnych czy też
zewnętrznego finansowania (np. kredyt);
Załączone potwierdzenie wpłaty wadium oraz wskazanie rachunku bankowego, na
które ma być zwrócone wadium w razie nie przyjęcia oferty;
g) Pisemną deklarację o pokryciu przez oferenta kosztów notarialnej umowy
sprzedaży;
h) Pisemne oświadczenie, że oferent akceptuje warunki przetargu oraz zapoznał się
ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu i nie wnosi do niego
zastrzeżeń oraz, że wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i
prawne.
Promesę zezwolenia MSWiA dla oferentów będących osobami zagranicznymi,
które mają obowiązek uzyskania zezwolenia.
3. Oferta oraz wszystkie zobowiązania i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentacji oferenta uwidocznione w aktualnym odpisie KRS lub
innym właściwym rejestrze.
4. Przetarg nie dojdzie do skutku w razie nie złożenia oferty spełniającej warunków
określonych ogłoszeniem. Natomiast złożona oferta spełniająca wymienione warunki
wiąże oferenta do zakończenia procesu przetargowego, nie krócej niż przez 6 (sześć)
miesięcy.
5. Wadium uiszczone przez oferenta, którego oferta została wybrana i zatwierdzona przez
syndyka będzie zaliczone na poczet ceny nabycia. Od wpłaconego wadium nie będą
naliczane odsetki.
6. Jeżeli uczestnik przetargu lub aukcji, mimo wyboru oferty, będzie uchylał się od
zawarcia umowy lub wstrzymywał się z zapłatą pozostałej zaoferowanej części ceny,
uiszczone wadium przepada na rzecz masy upadłości.
7. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub zmiany jego warunków przed
rozpoczęciem.
8. Z przedmiotem przetargu można się zapoznać po uprzednim telefonicznym
uzgodnieniu terminu oględzin.
9. Z zastrzeżeniem uprawnień Sędziego-Komisarza, w przypadku gdy wpłynęły co
najmniej 2 (dwie) ważne oferty, a różnica pomiędzy zaoferowanymi kwotami zawartymi
w ofertach nie przekracza 10% ceny wywoławczej, syndyk zastrzega sobie prawo
swobodnego wyboru oferty, w tym możliwość przeprowadzenia aukcji ustnej w terminie
i miejscu wskazanym przez syndyka w pisemnym zawiadomieniu skierowanym do
oferentów, którzy złożyli ważne pisemne oferty lub prowadzenia dodatkowych
negocjacji z oferentami, którzy złożyli ważne pisemne oferty, w celu uzyskania
najkorzystniejszego dla masy upadłości rozstrzygnięcia jak również prawo wycofania
przedmiotu z przetargu, prawo odstąpienia od sprzedaży w każdym czasie oraz prawo
unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
10. Cena nabycia musi zostać uiszczona w całości najpóźniej na 3 (trzy) dni przed dniem
zawarcia umowy sprzedaży, przy czym zapłatę uznaje się za dokonaną w dacie
uznania rachunku bankowego masy upadłości.
11. Niedopuszczalne jest potrącenie wierzytelności przysługujących kupującemu w
stosunku do upadłego z ceną nabycia.
12. Wszelkie koszty związane z przeniesieniem własności, w tym opłaty notarialne, opłaty
związane z wpisami w księgach wieczystych, podatki i inne ponosi nabywca.
13. Otwarcie ofert i wybór oferenta nastąpi w terminie do 7 (siedmiu) dni od daty upływu
terminu do składania ofert w biurze syndyka.
14. Wyboru oferty dokonuje swobodnie syndyk mając na względzie w szczególności
kryterium uzyskania możliwie najwyższej ceny oraz sposobu zapłaty (preferowana
forma zapłaty ceny – środki własne w drodze przelewu na rachunek bankowy masy
upadłości).
15. Syndyk zawiadomi oferenta, którego oferta została wybrana o terminie zawarcia
umowy kupna-sprzedaży oraz wybranej przez syndyka kancelarii notarialnej,
w której umowa zostanie sporządzona. Zastrzega się termin czterech miesięcy do
zawarcia umowy, liczony od momentu wyboru oferenta.
16. Sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży
egzekucyjnej
konsekwencjami
Prawo upadłościowe.
przewidzianymi
w art. 313 ustawy
17. Sprzedaż zwolniona jest z podatku od towarów i usług (VAT).
18. Wszelkie rozstrzygnięcia syndyka są ostateczne i nie mogą podlegać zaskarżeniu z
wyjątkiem sytuacji przewidzianych w odpowiednich przepisach prawa, w tym w
szczególności w drodze skargi na syndyka opisanej w art. 49112a ustawy Prawo
upadłościowe, która powinna zostać wniesiona do Sądu upadłościowego (Sąd
Rejonowy w Bielsku-Białej Wydział VI Gospodarczy, ul. Bogusławskiego 24, 43-300
Bielsko-Biała), za pośrednictwem syndyka, w terminie 7 (siedmiu) dni od dokonania lub
zaniechania przez syndyka określonej czynności.
19. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami mają zastosowanie przepisy
prawa upadłościowego oraz Kodeksu Cywilnego.
20. Operat szacunkowy nieruchomości znajduje się do wglądu na stronie internetowej
kancelarii (www.bertoldi.pl/wyprzedaż majątku) oraz w biurze syndyka, po uprzednim
uzgodnieniu terminu. Biuro syndyka znajduje się w Bielsku-Białej, natomiast kontakt
telefoniczny możliwy jest pod numerami: 33/ 8 110 777 lub 600 777 706 oraz e-mail:
[email protected].
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15464980
- Data publikacji: 21 listopada 2024 03:21 (7 godzin temu)